Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 19:23 - Откровено с ЕВА ЛОНГОРИЯ
Автор: tvseriali Категория: Забавление   
Прочетен: 4914 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2009 10:36


imageОгромният успех на сериала за обитателките на Уистерия лейн превърна сякаш за миг Ева в знаменитост и в една от най-често появяващите се на кориците на списанията актриси. Успя да влезе и в няколко класации за най-секси, най-желана и най-добре облечена жена в света. За работата в “Отчаяни съпруги”, отношенията с Тери Хачър и Николет Шеридън, специфичното в ролята на Габриел Солис и новите си проекти разказва самата Ева в интервю за Handbag.com.

Ева, когато започнаха снимките на “Отчаяни съпруги”, имаше ли представа, че сериалът ще се превърне в такъв хит?
– Никой от нас не е предполагал какъв отзвук ще има пред аудиторията. Беше невероятно във всяко отношение. Знаехме, че имаме добре написано и секси шоу, което вероятно ще намери своя ниша, защото не е типичен сериал. То се развива на различни нива и прокарва много фина сатирична нотка. Това е тип концепция, за която не можеш да знаеш предварително дали ще проработи.

 

Какво мислиш за своята героиня Габриел?
– Тя е много сложно устроена и в същото време самотна жена. Тя не се чувства обичана. Започва да си дава сметка, че животът є не се е развил така, както си е представяла...
Освен с качествата си сериалът бе доста рекламиран и с очевидната физическа красота на актьорския състав. Ти получи огромна публичност като една от най-сексапилните жени в света. Какво е усещането?
– Ласкателно е, особено при условие, че когато си започвала кариерата си, са ти казвали, че си прекалено дребна, прекалено тъмна, че не си характерният актьорски тип, който куп кастинг директори и продуценти търсят.
По време на детството ми в Тексас аз бях грозното момиче в семейството. Най-тъмната от всички. Трите ми по-големи сестри са със светла кожа – и аз бях като някакво странно, осиновено дете: доста хора ми се присмиваха, че изглеждам различно от сестрите си. Такъв беше животът ми, докато не станах на 15 и не започнах да получавам доста внимание от момчетата. Така че сега, като се гледам върху куп корици на списания, съм горда и в някакъв смисъл си връщам на хората, които се държаха гадно с мен и ме третираха като странно изглеждащо хлапе. Това е сладка форма на поетична справедливост.


Не е ли странно, че в Америка, която е в доста консервативен период, този сериал привлече такова внимание, въпреки че е доста провокативен?
– Хората винаги ще се интересуват от връзките, верността и секса – всичко, свързано с нещата, които се случват в личния им живот. Ние не се опитваме да шокираме хората, а само да обърнем внимание върху множеството фрустрации, които са се насъбрали у жените и с които те трябва да се справят. В сериала има сатира и черен хумор, но под линия са всички основни проблеми, с които се сблъсква омъжената жена.

Фигурата ти доста се обсъжда в Холивуд. Как поддържаш форма?
– Аз съм голяма привърженичка на физическите упражнения. Обичам да се чувствам тонизирана. Ям доста и не се притеснявам за диети или хранителни режими. Ако водиш активен живот и работиш на открито 3-4 пъти седмично, ще имаш страхотно тяло и ще си пълен с енергия. Да работиш на открито е също страхотен начин да се освободиш от стреса и напрежението, така че го препоръчвам.

Жените в Холивуд винаги се стремят да се появят с най-новите и готини дрехи. Ти се представяш като една от най-добре облечените жени напоследък. Как го постигаш?
– Благодаря за комплимента, но ми е малко странно, защото рядко нося маркови дрехи. Винаги съм се възхищавала на тоалетите, които хората обличат за събития като връчването на “Оскарите” например. Тази година бях поканена на традиционното парти на Vanity Fair след награждаването и това беше голяма тръпка за мен. Защото щях да се видя с някои от любимите ми актьори като Джони Деп. Не можех да повярвам, че стоя до подобни хора – чувствах се като на друга планета.

Да станеш холивудска актриса беше ли сред твоите детски мечти?
– Винаги съм харесвала магията на тази професия като цяло, но дори след като започнах да участвам в конкурси за красота и хората ми казваха, че трябва да помисля за актьорство, не бях наистина убедена, че ставам за това. Затова предпочетох да си взема университетската степен (бакалавър от Тексаския университет), преди дори да си помисля да ставам актриса. Но после имах късмета да получа добри роли в “Бевърли Хилс 90210” и няколко дневни сапунени сериала. Тогава разбрах, че ще мога да си изкарвам хляба с тази работа. Но винаги ми е било трудно да си представя, че ще ходя на големи партита.

imageЩастлива ли си?
– О, аз съм изключително щастлива! Опитвам се да запазя спокойствие и да не се чувствам така, сякаш всичко това е прекалено хубаво, за да бъде истина, и един ден може да изчезне. Не трябва да мислиш по този начин и да се стресираш от факта, че нови възможности изникват всеки ден пред теб. Работих здраво, за да стигна дотук, и това е още един нов етап в моя живот. Няма да се превърна в друг човек от всичко това. Знам коя съм и очаквам следващия ден с нетърпение. Никога няма да бъда отчаяна! (Смее се.)



Тагове:   откровено,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvseriali
Категория: Забавление
Прочетен: 84627
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 8
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031